Nieuwsbrief
Ontvang onze nieuwsbrief met de nieuwste ontwerpen, interessante evenementen, speciale aanbiedingen en veel meer. Bij aanmelding accepteer je onze privacyverklaring.
Ons doel is goede producten op tijd en tegen de laagst mogelijke prijs te leveren met de laagst mogelijke foutmarge. Maar we weten dat er fouten kunnen gebeuren. Die willen we zo snel mogelijk corrigeren. Wanneer je een klacht indient, ontvang je binnen 24 uur een bevestiging dat wij deze hebben ontvangen. De klacht wordt dan beoordeeld door onze servicedienst, die je zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk informeert over de vervolgstappen.
Vul altijd ons klachtenformulier in. Hieronder lichten wij de producere toe wanneer er klachten zijn over onze producten.
Vul ons klachtenformulier in - klik hier
Natuurlijk is het ook mogelijk om een klacht in te dienen over onze dienstverlening. Vul daarvoor bovenstaand formulier in of stuur een e-mail naar info@sparkozijnen.nl.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Bemærk - Vores serviceafdeling holder sommerferie lukket i uge 31. Derudover kan der desværre forekomme en forlænget svartid på reklamationssager i løbet af sommerferien, det beklager vi naturligvis.
Weet je niet zeker of je je raam correct hebt geïnstalleerd? Raadpleeg onze montagehandleidingen voordat je een klacht indient.
Handleidingen:
*Let op!
Producten met een zichtbaar gebrek of schade mogen niet worden geïnstalleerd voordat wij de zaak hebben behandeld. Als het product toch wordt geïnstalleerd, wordt het als goedgekeurd beschouwd.
Als de klacht onterecht blijkt te zijn, door verkeerde installatie, verkeerd onderhoud of dergelijke, behouden wij ons het recht voor een factuur te sturen voor een servicetechnicus. Door een klacht in te dienen, verklaar je dat het product correct is gemonteerd volgens onze handleidingen en stem je er tegelijkertijd mee in dat wij een factuur kunnen sturen als de fout veroorzaakt is door een onjuiste montage.
LET OP: Als je een artikel hebt ingestuurd in verband met een annulering of een klacht, ontvang je altijd een e-mail zodra we het artikel hebben ontvangen. Met deze e-mail worden je verder geïnformeerd over de afhandeling van je annulering of klacht.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om de mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval worden voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je heeft aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
Ons retouradres is:
Sparkozijnen.nl / Sparvinduer ApS
Cedervej 9
7400 Herning - Denemarken
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
LET OP: Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die zijn vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk). Dat betekent dat onze ramen en deuren op maat zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.