GRATIS BEZORGING   •   boven €999   •   Bestel uiterlijk 19/3
Online raamexperts sinds 2006
 

Klachten


Tevreden klanten staan ​​voorop bij Sparkozijnen

Ons doel is goede producten op tijd en tegen de laagst mogelijke prijs te leveren met de laagst mogelijke foutmarge. Maar we weten dat er fouten kunnen gebeuren. Die willen we zo snel mogelijk corrigeren. Wanneer je een klacht indient, ontvang je binnen 24 uur een bevestiging dat wij deze hebben ontvangen. De klacht wordt dan beoordeeld door onze servicedienst, die je zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk informeert over de vervolgstappen. 

Vul altijd ons klachtenformulier in. Hieronder lichten wij de producere toe wanneer er klachten zijn over onze producten. 

Vul ons klachtenformulier in - klik hier

Natuurlijk is het ook mogelijk om een klacht in te dienen over onze dienstverlening. Vul daarvoor bovenstaand formulier in of stuur een e-mail naar info@sparkozijnen.nl.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Bemærk - Vores serviceafdeling holder sommerferie lukket i uge 31. Derudover kan der desværre forekomme en forlænget svartid på reklamationssager i løbet af sommerferien, det beklager vi naturligvis. 

Installatiefout

Weet je niet zeker of je je raam correct hebt geïnstalleerd? Raadpleeg onze montagehandleidingen voordat je een klacht indient.

Handleidingen:

*Let op! 
Producten met een zichtbaar gebrek of schade mogen niet worden geïnstalleerd voordat wij de zaak hebben behandeld. Als het product toch wordt geïnstalleerd, wordt het als goedgekeurd beschouwd.
Als de klacht onterecht blijkt te zijn, door verkeerde installatie, verkeerd onderhoud of dergelijke, behouden wij ons het recht voor een factuur te sturen voor een servicetechnicus. Door een klacht in te dienen, verklaar je dat het product correct is gemonteerd volgens onze handleidingen en stem je er tegelijkertijd mee in dat wij een factuur kunnen sturen als de fout veroorzaakt is door een onjuiste montage.

Transportschade

  1. Als je thuis bent op het moment van ontvangst, moet de schade op de vrachtbrief worden vermeld. Ook moet je foto's van de schade nemen en deze met het klachtenformulier meesturen. Als je niet thuis bent wanneer de goederen geleverd worden, moet je de schade melden vóór installatie. Wij verzoeken om de schade zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Wij behandelen klachten tot 3 maanden na aankoop.
  2. We beoordelen de schade zo snel mogelijk aan de hand van jouw beschrijving en foto's. De zaak kan als volgt worden opgelost:
  • wij nemen het product terug en herstellen de schade, vervangen onderdelen of maken een nieuw product en leveren het opnieuw of
  • wij sturen reserveonderdelen voor reparatie en je vervangt ze zelf, zodat je snel verder kunt met uw project.

Zichtbare schade op het product

  1. Zichtbare schade moet onmiddellijk op dit formulier worden gemeld en altijd voordat de installatie plaatsvindt. Als producten met zichtbare schade worden gemonteerd, beschouwen wij het product als goedgekeurd en kan herstel alleen plaatsvinden in de vorm van het toesturen van reserveonderdelen. Wij verzoeken om de schade zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Wij behandelen klachten tot 3 maanden na aankoop.
  2. We beoordelen de schade zo snel mogelijk aan de hand van jouw beschrijving en foto's. De zaak kan als volgt worden opgelost:
  • wij nemen het product terug en herstellen de schade, vervangen onderdelen of maken een nieuw product en leveren het opnieuw of
  • wij sturen reserveonderdelen voor reparatie en je vervangt ze zelf, zodat je snel verder kunt met uw project.

Schade die zich voordoet na de montage

  1. Schade moet op dit formulier worden gemeld zodra deze wordt ontdekt, vergezeld van een beschrijving en foto's. Wij behandelen klachten tot 3 maanden na aankoop.
  2. We beoordelen de schade zo snel mogelijk aan de hand van jouw beschrijving en foto's en zoeken samen naar een oplossing.
  3. Als wij een nieuw product leveren nadat de installatie heeft plaatsgevonden, moet je er rekening mee houden dat wij het product gratis produceren en leveren, maar dat wij geen kosten dekken voor verwijdering en montage.

LET OP: Als je een artikel hebt ingestuurd in verband met een annulering of een klacht, ontvang je altijd een e-mail zodra we het artikel hebben ontvangen. Met deze e-mail worden je verder geïnformeerd over de afhandeling van je annulering of klacht.

Herroepingsrecht

LET OP: producten die zijn vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Dat betekent dat onze ramen en deuren op maat niet geretourneerd kunnen worden.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om ons te informeren dat je herroepingsrecht wil uitvoeren, voordat de herroepingstermijn is verstreken.

De stappen

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten, terug binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Als je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt aangegeven; in ieder geval worden voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang eerst komt. Je dient de goederen direct, in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. De kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Ons retouradres is:

Sparkozijnen.nl / JABS Denmark
Cedervej 9
7400 Herning - Denemarken

Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

We staan klaar om je te helpen via telefoon, e-mail of chat

 

 

Op 24 oktober is onze klantenservice tot 14.30 bereikbaar

Openingstijden telefoon

Maandag t/m donderdag:                           

08.30 - 12.00 | 12.30 - 16.00

Vrijdag: 9.00 - 12.00 | 12.30 - 15.00

Zaterdag en zondag: Gesloten

Openingstijden chat

Maandag tot en met vrijdag:                             

08.30 - 16.00 | 17.00 - 21.00

Zaterdag: Gesloten

Zondag: 9.00 - 21.00