7% met kortingscode
/Bestel uiterlijk 18/6
We zijn jarig: 20% korting!
Vi oplever udfordringer med betalingskort, vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt. Venligst ring til os eller send en mail, hvis du fortsat oplever udfordringer.
 

Veelgestelde vragen

  • 1. Wanneer kan mijn bestelling worden geleverd?

    Als je ramen of deuren uit voorraad bestelt, worden de producten binnen twee weken geleverd.

    Als je ramen op deuren op maat bestelt, dan vind je altijd actuele levertijden van de verschillende materiaaltypen op deze pagina.

    Indien je de bezorging op een latere datum wenst, bijvoorbeeld in verband met de plaatsing van de ramen door vakmensen, kan je de verwachte bezorgdatum in de winkelwagen wijzigen. Je kan ons ook direct na bestellen een e-mail sturen.

    Als je een bestelling hebt geplaatst met zoals voorraadproducten als op maat gemaakte producten, wordt je bestelling op verschillende momenten geleverd. De voorraadartikelen worden binnen twee weken geleverd en de maatwerkartikelen worden volgens de verwachte leverweek van het materiaal geleverd.

  • 2. Hoe meet ik mijn kozijnen correct?

    Als je niet zeker weet hoe je de juiste maten voor je kozijnen vindt, lees dan onze gids over het inmeten van kozijnen. Hier vind je zowel een video, een checklist voor het juiste gereedschap en een korte, precieze beschrijving van de stappen die je moet volgen. 
  • 3. Welke draairichting moet ik kiezen?

    Bij al onze ramen en deuren vind je een precieze illustratie, net als een korte tekst met informatie over de draairichting, voordat je verder gaat met je bestelling. Wil je meer weten? Bekijk dan hier onze pagina met illustraties van de verschillende draairichtingen.

  • 4. Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?

    Bij Sparkozijnen is het niet nodig om vooruit te betalen, of je nou producten op voorraad of op maat bestelt. Bij betalingen met Klarna of Creditcard wordt het geld afgeschreven uiterlijk 30 dagen na het plaatsen van de bestelling, of bij verzending van de bestelling.

    Bij betaling via iDEAL wordt het geld direct afgeschreven.

  • 5. Hebben jullie mijn bestelling ontvangen?

    Als je de gewenste producten hebt besteld en de betaling hebt voltooid, keurt Sparkozijnen je bestelling goed. Je ontvangt dan een orderbevestiging op het e-mailadres dat je bij bestelling hebt doorgegeven. De orderbevestiging wordt direct na bestelling automatisch vanuit ons systeem verstuurd.

    Heb je na 30 minuten nog geen orderbevestiging ontvangen, controleer dan de spam-filter van je inbox. Neem anders direct contact op met Sparkozijnen via tel. 0800 0200 506 of e-mail via info@sparkozijnen.nl.

  • 6. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Ja, je hebt altijd de mogelijkheid om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Houd er echter rekening mee dat een bestelling op maat NIET gewijzigd of geannuleerd kan worden na 12 uur vanaf het moment van de bestelling.

    Mail in dan geval zo snel mogelijk naar info@sparkozijnen.nl. Je wijziging moet altijd per e-mail door ons worden bevestigd om geldig te zijn.

  • 7. Kan ik producten toevoegen aan mijn bestelling?

    Als je extra artikelen aan je bestelling wil toevoegen, bestel dan de gewenste artikelen zelf op www.sparkozijnen.nl en stuur vervolgens een e-mail naar info@sparkozijnen.nl om de bestellingen samen te voegen. Wij kunnen namelijk geen producten toevoegen aan een bestaande bestelling, omdat wij geen toestemming hebben gekregen het extra bedrag van je rekening af te trekken.

  • 8. Leveren jullie op de Waddeneilanden of in België?

    Ja, wij leveren onze producten ook op de Waddeneilanden en in België. Let wel op dat onze ramen en deuren worden geleverd in vrachtwagens van 9,25 m lang, 3 m breed en 4 m hoog. Wij kunnen dus alleen bezorgen op adressen die per vrachtwagen bereikbaar zijn.

  • 9. Wat voor garantie krijg ik op mijn ramen en deuren?

    Bij Sparkozijnen bieden wij 10 jaar garantie op onze houten en kunststof kozijnen en deuren, en 12 jaar garantie op onze hout aluminium ramen en deuren, met uitzondering van dakramen en hun accessoires. Wil je een uitgebreide beschrijving van onze garantievoorwaarden? Bekijk die dan hier
  • 10. Kan ik jullie ramen en deuren zien voordat ik bestel?

    Helaas hebben wij op dit moment nog geen showroom in Nederland. Wel hebben wij een digitale showroom, waar je onze producten kan bekijken.

  • 11. Kan ik ramen of deuren bestellen die groter of kleiner zijn dan de minima en maxima in de configurator?

    Nee, het is helaas niet mogelijk om de minima en maxima die de configurator aangeeft te omzeilen. Deze zijn namelijk gekozen op basis van de in onze fabrieken gebruikte machines.

  • 1. Hoe plaats ik mijn nieuwe ramen en deuren?

    Je vindt al onze handleidingen en video’s over het plaatsen van ramen en deuren op deze pagina.

    Heb je meer hulp nodig, neem dan contact met ons op.

  • 2. Wordt er automatisch een factuur gestuurd na de bestelling?

    Ja, die wordt toegestuurd nadat de bestelling is bezorgd. Mocht dit toch niet zijn gestuurd, neem dan alsjeblieft contact op met info@sparkozijnen.nl.

  • 3. Heb je geen antwoord op je vraag gekregen?

    Als je verder advies nodig hebt, of nog meer vragen hebt, neem dan contact met ons op. Dat kan door een e-mail te sturen naar info@sparkozijnen.nl, ons te bellen op 0800 0200 506 of met ons te chatten tijdens onze openingstijden.