Wij streven naar de beste klantenservice in de sector
Wij zijn er trots op dat wij kwalitatieve producten en een goede service leveren. Daarom hebben wij de afgelopen jaren het genoegen gehad om meer dan 200.000 tevreden klanten te bedienen!
Wij streven altijd naar de beste klantenservice en trainen onze medewerkers continu. Als gevolg daarvan hebben we vandaag de dag een efficiënte en goed georganiseerde verkoop-, logistieke en serviceafdeling, bemand met bekwame, behulpzame en competente medewerkers die altijd klaar staan om te helpen.
Wij hebben op basis van onze inspanningen op het gebied van klantenservice en een servicestrategie geformuleerd die wij "SERVICEGARANTIE" noemen:
- Wij reageren binnen een week op klachten
- Als er reserveonderdelen nodig zijn, worden deze snel geleverd vanuit onze eigen fabriek
- Wij voeren voortdurend kwaliteitscontroles uit op onze dienstverlening
- Als we vaststellen dat een fout in een product niet kan worden hersteld, leveren wij een nieuw exemplaar
- Dien je klacht snel en gemakkelijk online in
Met de SERVICEGARANTIE van Sparkozijnen kan je veilig en snel online ramen en deuren kopen.
Wij zetten ons in om je snel en goed te helpen. Wij hopen dat je je nieuwe ramen en deuren bij ons koopt!